فال های ایرانی

فال برای اینده

فال های ایرانی

فال برای اینده

چگونه از روزگار خود خبردار شویم

  • ۰
  • ۰


طالع بینی فروردین ماه 98



 فال و طالع بینی ماهانه

 

فال متولدین فروردین:

گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده ایی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده یی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده ای دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اعضای خانواده از شما توقع دارند که کمی از وقت خودتان را صرف آنها کنید ، این خواسته آنها چندان بیجا نیست و اگر به آن مبادرت کنید پشیمان نخواهید شد.

منتظر رسیدن یک نامه یا نتیجه یک کار هستید که به زودی ان را دریافت خواهید کرد ؛ در این ماه با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ، به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید تا آنجا که برایتان مقدور است بکوشید و نه بیشتر.

به فرصتی دست میابید تا به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه تان بگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس برداراز گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو. از چیزهای خوب و رضایتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار .هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد. خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شروع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی.

 

فال متولدین تیر:

مدتی است دچار آشفتگی روحی شده اید و آرام و قرار ندارید ؛ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و به خداوند متعال پناه ببرید به زودی گمشده تان را خواهید یافت ، گره ای در کارتان به وجود آمده است که به موجب آن آرامش شما تا حدودی دچار اختلال شده است اما هیچ نگران نباشید چراکه انشاءالله... رفع میشود و از غصه رهایی میابید.

از سوی دوستان اشتباهی رخ خواهد داد که موجب آزار و رنجش تان میشود اما بهتر است بر آنان خرده نگیرید چون همیشه گذشت و گشاده رویی تأثیری بیشتر و بهتری دارد.

 

فال متولدین مرداد:

در سال گذشته ، نگران از دست دادن چیزی بودید که زمان، اوضاع را به نفع شما تغییر داد. برای خانواده بیش از حد توان در تلاش هستید. آینده ی فرزندان تان مهمتر از هر چیز دیگری است. تمام تلاش خود را می کنید، محیطی آرام در خانه داشته باشید. به تحصیلات فرزندان تان اهمیت زیادی می دهید. گاهی بیش از حد نگران آنها هستید و این نگرانی باعث می شود، آزادی آنها را سلب کنید. از نظر فعالیت در زمینه ی شغلی تان تغییر چندانی نخواهید داشت اما اوضاع مالی بهتر خواهد شد.

 

فال متولدین شهریور:

کسی ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

 

 طالع بینی ماهانه

 

فال متولدین مهر:

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند!

وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود حفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است ، حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید.

با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

 

فال متولدین آبان:

بعد از مدت‌ها تلاش مداوم، دیگر باید کمی به خود استراحت بدهید و کمی از آرامش موجود لذت ببرید.موقعیتی برای‌تان پیش خواهد آمد که مجبور به قضاوت در مورد موضوعی می‌‌شوید. سعی کنید این کار را به دور از هرگونه سوگیری و پشتیبانی انجام دهید. نتیجه این قضاوت اثرات روحی برای شما به دنبال خواهد داشت. با یک قضاوت درست، اثرات روحی مثبت را برای خود به ارمغان بیاورید. اتفاقاتی برای‌تان خواهد افتاد که سعی کنید در این اتفاقات، اعتماد به نفس خودتان را به بوته آزمایش بگذارید و آن را بسنجید.

توانایی‌های خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید. با همین توانایی‌ها است که می‌‌توانید پله‌‌های ترقی را به سرعت طی کنید. اطرافیان بیش از گذشته به شما محبت خواهند کرد و این محبت را شما درک خواهید کرد. سعی در جبران این محبت‌ها داشته باشید. کسی به شما مراجعه می‌‌‌کند و از شما تقاضای کمک دارد. اگر توانایی کمک کردن به او را دارید به او کمک کنید ولی اگر این توانایی را در وجود خود نمی‌‌بینید او را با قول‌های بی‌‌خودی، دلگرم نکنید.

 

فال متولدین آذر:

بی تابی و بی قراری به پایان رسیده است،به شکرانه آن صدقه بده.درس جدیدی در زندگی یاد گرفتی،که با عشق و محبت قادر خواهی بود،سخت ترین و بد اخلاق ترین آدمها را رام سازی.با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از افراد با تجربه می توانی مسائل را حل کنی.با بگو مگو کارها اصلاح نمی شود،بلکه امور زندگی با صبر و شکیبایی بهتر نظم می یابد.زمان به نفع توست وهمه چیز همان می شود که می خواهی.ستایش پروردگار را فراموش نکن.هر لحظه که واقعا به یادش می افتی زبان به شکرش بگشای.در شک و تردیدی،آن کاری را بکن که قلبت به تو می گوید.مطمئن باش به آرزوهایت خواهی رسید.در ماه گذشته زیاد میل به مصرف گرایی داشته ای،از این به بعد کمی باید جلوی خودت را بگیری و کمتر خرج کنی.تلاش کن به تعادل برسی.اگر نکات منفی را از خودت دور کنی زندگی بهتری خواهی داشت.بیماری که نگران حالش هستی به زودی بهبود می یابد.مدت ها در انتظار تغییر شغل یا مکان بوده ای،تا چند ماه دیگر گشایشی پیدا می شود و آنگاه با خیال راحت اقدام می کنی.

 

فال متولدین دی:

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. 

میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید

 

فال متولدین بهمن:

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. نسبت به همه محبت داشته باشید و همیشه این شعر مولوی را به یاد داشته باشید که (از محبت خارها گل می شود. و از محبت سرکه ها مل می شود) هر دشمنی، یک دشمنی متقابل رابه همراه دارد. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی (خیر) از آن به مشام نمی رسد. 

خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود بحمدالله از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید و بینوایان را اطعام کنید به وعده ها و عیدها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. 

 

فال متولدین اسفند:

در ایام نوروز، اعصاب تان آرامش یافته و ترس تان از آینده کمتر خواهد شد. دلخوری که از محبوب تان به دل داشته اید، بعد از گذشت چند سال از بین می رود و دوستی از سرگرفته می شود. فرصت را از دست ندهید، یک بار او را از دست داده اید و پشیمان شده اید، حالا که خودش آمده است، اجازه ندهید تجربه ی دوری گذشته تکرار شود. برای برخی از متولدین این ماه جابه جائی شغلی پیش می آید و همین امر موجب می شود، دوره ی کوتاهی را با رکود مالی سپری کنند. اگر نمی خواهید از شما بدگوئی بشود، پشت سر دیگران بدگوئی نکنید.

 

  • ۹۸/۰۳/۱۱
  • لیلا موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی